tag:blogger.com,1999:blog-7923594034090530422.post8749724664360758787..comments2024-03-25T17:10:33.681+02:00Comments on Πνεύματος κοινωνία: Πώς θα αλλάξουν τα αναστημένα σώματα την Δευτέρα Παρουσία;Δημήτρης Ρόδηςhttp://www.blogger.com/profile/16349396450145952275noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-7923594034090530422.post-37905556747589996722016-08-07T16:30:08.991+03:002016-08-07T16:30:08.991+03:00ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ
Μέ νέες ιδιό...ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ<br />Μέ νέες ιδιότητες, άφθαρτο,λαμπρό, αιώνιο<br />Tό σώμα τό όποίο πρόκειται νά άναστηθεί έκ νεκρών πώς θά είναι; Στην ερώτηση αύτή μάς απαντουν καί πάλι οί θεοφόροι Πατέρες, οί όποίοι έρμηνεύουν την Άγια Γραφή μέ τόν φωτισμό τού Παρακλήτου Πνεύματος.<br />α) Έν πρώτοις παρατηρούν ότι τό σώμα έκεινο θά είναι τό αύτό καί ούκ αύτό, όπως σημειώνει ό θείος Χρυσόστομος. Δηλαδή, θά είναι αύτό τούτο τό σώμα που ύπήρξε επί της γης, άλλά μέ ιδιότητες διαφορετικές. Ό ίερομάρτυς Μεθόδιος λέγει ότι μετά θάνατον ό άνθρωπος δέν πρόκειται νά παύσει νά είναι άνθρωπος ούτε θά λάβει αγγελική ή άλλη μορφή. Διότι ό Χριστός ήλθε καί έκήρυξε ότι ή άνθρώπινη φύση δέν πρόκειται νά μεταπλασθεί σέ νέα μορφή, άλλά ν’ άναλάβει τή μορφή πού είχε έξ άρχής, προτού άμαρτήσει καί έκπέσει της χάριτος τού Θεού. <br />Ό όσιος Μακάριος ό Αιγύπτιος μάς διδάσκει ότι τό σώμα πού θά άναστηθεί θά διατηρεί τή φύση του. Φέρει δέ τό άκόλουθο παράδειγμα: Όλα, λέγει, βυθίζονται στό φώς καί στή φωτιά καί μεταβάλλονται, άλλά δέν αναλύονται ούτε γίνονται φωτιά όπως άκριβώς ή βελόνα της ραφής, όταν ριφθεί στή φωτιά πυρούται καί γίνεται ολοκόκκινη, σάν νά είναι φωτιά, ή φύση όμως τού σιδήρου διατηρείται, κάτι παρόμοιο θά συμβεί καί μέ τό σώμα, τό όποίο θά άναστηθεί.<br />«Έν τή άναστάσει όλα τά μέλη άνίστανται, καί όλα γίνονται φωτοειδή,» αλλά καθένας παραμένει στη δική του φύση καί υπόσταση γεμάτος από τό Αγιο Πνεύμα. Ό Πέτρος είναι Πέτρος, ό Παύλος Παύλος καί ό Φίλιππος Φίλιππος. Τούτο φαίνεται καί άπό την παραβολή τού πλουσίου καί τού πτωχού Λαζάρου. Διότι πέραν τού τάφου ό πλούσιος αναγνωρίζει χωρίς δυσκολία καί τόν πατριάρχη Αβραάμ καί τόν Λάζαρο.<br /> Κατά τόν θείο Χρυσόστομο τό νέο σώμα που θά προέλθει άπό τήν ανάσταση δέν είναι νέα δημιουργία, έξ ολοκλήρου άσχετη πρός εκείνο πού συνέζησε στη γη μέ τήν ψυχή καί κατόπιν πέθανε καί διαλύθηκε. Μεταξύ τού σώματος πού πέθανε καί εκείνου πού θά άναστηθεί υπάρχει ταυτότης. Ερμηνεύοντας μάλιστα τόν λόγο τού Ίώβ, ό όποίος είπε ό Θεός θά άναστήσει τό δέρμα μου πού υποφέρει άπό τήν βάσανο αύτή, διότι ή ανάσταση αύτή θά συντελεσθεί άπό τόν μόνον δυνατόν Θεόν (Ίώβ ιθ' [19] 26), παρατηρεί: Άπό τούς λόγους αυτούς τού Ίώβ διδασκόμαστε δόγμα έκκλησιαστικόν· ότι τό σώμα πού υπομένει πειρασμούς καί βάσανα, αυτό καί θά άναστηθεί, γιά νά απολαύσει μέ τήν ψυχή τή δόξα της αίωνιότητος. Διότι δέν είναι δίκαιο άλλο σώμα νά πάσχει καί άλλο νά άνίσταται. <br />Καλό και ευλογημένο Δεκαπενταύγουστο αδελφέ Δημήτρη με τις Πρεσβείαις της Υπερευλογημενης μας Δεσποίνης ημων Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας !Nik Vythoulkashttps://www.blogger.com/profile/00027758330069745582noreply@blogger.com