Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

Παναγάπη, παναγάπη, εσφαγμένη παναγάπη, για εμένα εσφαγής.. Τράβα με να βγω! ~ γερ. Ιωσήφ Βατοπαιδινός


Παναγάπη, παναγάπη, παναγάπη,εσφαγμένη παναγάπη, για εμένα εσφαγής λυπήσου με τον φτωχό. Τράβα με να βγω! 

Αυτό να μην λείπει από μέσα σας. Να είναι ο νους μας προσκολλημένος σε Εκείνον που εσφάγη για την σωτηρία μας! 

Εσφάγη για τη σωτηρία μας… Για σκεφτείτε τις ύβρεις, τα ραπίσματα, τις κλωτσιές, τις ατιμίες, Αυτός που κρατούσε στην χούφτα του μέσα το σύμπαν! 

...τα υπέστη όλα για τὴν Παναγάπη του, για μας, που τον προδώσαμε, για να μάς επιστρέψει πίσω, για να μένει μαζί μας, δεν αναπαύεται να είναι μόνος του· «Θέλω Πατέρα όπου είμαι εγώ, να είναι και αυτοί μαζί μου, αυτοί οι προδότες, αυτοί που με αρνηθήκανε, αυτός που εσφάγηκα και τους αγόρασα τους θέλω πάλι πίσω να μένουν πάντοτε μαζί μου». 

Όλα αυτά να μην φεύγουν από την μνήμη σας. Συνεχώς να φωνάζετε: Πανάγαθε! Πάλι σε θυμίζουμε. Ποιος είναι ο λόγος της ανέκφραστου, της ακατάληπτου, της αδιήγητου σου κενώσεως; Δεν είναι η πατρική σου στοργή και Παναγάπη; 

Το αίμα σου χύθηκε και πλήρωσε τη γη! 

Για ποιο σκοπό Πανάγαθε; Δεν είναι για να πληρώσει την δική μας ενοχή; 

Άφησες τα παθήματα σου εδώ και τα βλέπουμε. Όπου γυρίσουμε τα μάτια μας βλέπουμε την εικόνα της σταυρώσεως σου και τα υπόλοιπα δεινά που υπέφερες για την δική μας σωτηρία. 

Δεν μεταβάλλονται αυτά! Εσύ είσαι ο Πατέρας! Μην μετρήσεις τα λάθη μας! 

Ενίσχυσε μας εις την μετάνοια παράμεινε μαζί μας. Άφησε την παναγία σου χάρη να μας πλησιάσει με τον μητρικό τρόπο της Παναγάπης σου να μας δυναμώσει να εφαρμόσουμε την πτωχή μας θέληση, γιατί... 

σου ομολογούμε αν και κάναμε κάποτε λάθη μη μας τα μετρήσεις αλλά πρόσθεσε εις την πατρική σου στοργή όπως το εφάρμοσες με τα παναγία σου παθήματα.

Παναγάπη, παναγάπη, εσφαγμένη παναγάπη, 
για εμένα εσφαγής.. Τράβα με να βγω!

~ γερ. Ιωσήφ Βατοπαιδινός


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this