Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2023

Ήθελα να μοιραστώ ένα μικρό θαύμα που βίωσα σήμερα εγώ και η οικογένεια μου...


Ήθελα να μοιραστώ ένα μικρό θαύμα που βίωσα σήμερα εγώ και η οικογένεια μου...

Η αδελφή μου εδώ και 5 χρόνια έκανε αρκετές εξωσωματικές για να μείνει έγκυος δυστυχώς χωρίς να πετυχαίνουν...

Μετά από ενα όραμα του Αγίου Παϊσίου, πριν 9 περίπου μήνες, έκανε τάμα αν μείνει έγκυος να δώσει το όνομα στον Άγιο τότες...

Θα γεννούσαμε Παρασκευή, αφού έμεινε τελικά έγκυος,(!) αλλά σήμερα το πρωί, λόγο αναγκαιότητας οι γιατροί έκριναν να την γεννήσουν... (...)

(Σήμερα, 12 Ιουλίου, ανήμερα της εορτής του αγίου!)

Αν θέλεις να μοιραστείς αυτό το γεγονός με τα αδέλφια μας σε παρακαλώ κράτα τα στοιχεία μου κρυφά. Είναι για εμάς, ένα μικρό θαύμα που το χρειαζόμασταν...

Μ. Τ. απο την αγαπημένη Κύπρο

*****

(Μας ήρθε πρίν λίγο, σε μήνυμα,  
και πως θα μπορούσαμε να μην μοιραστούμε...)
Άγιε του Θεού πρέσβευε υπέρ ημών!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this