Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Πέμπτη 23 Μαΐου 2024

''Τον Χριστό μην δώσεις για τίποτα...''


Και αν η Μάνα που με γέννησε ξαφνικά εναντιωθεί στήν πίστη μου, στη ζωντανή σχέση και κοινωνία αγάπης με τον Χριστό, αν ο πατέρας που με ανάθρεψε, αν τα αδέρφια μου τα αγαπημένα, αν η σύζυγος μου η λατρεμένη... 

αν το αίμα μου το ίδιο, το σπλάχνο και παιδί μου αγαπημένο, καν ο Λευίτης πνευματικός μου, καν Δεσπότης, καν Αρχιεπίσκοπος και Πατριάρχης, και αν ο κόσμος όλος προσπαθήσει να αλλάξει την πίστη μου, αν προσπαθήσει να διαβάλει, να συγχύσει, και να διαταράξει την σχέση μου με τον Χριστό...

Και αν σχίζει τα ιμάτια του πως ολα αυτά τα κάνει εις το ''όνομα της αγάπης''... Τότε να γνωρίζει πως αυτό είναι ήδη γραμμένο πως θα συμβεί. (Ματθ. ιʼ 34-37)

Και αν όλος ο κόσμος αντιστρατεύεται το θέλημα του Θεού και κινείται εχθρικά εναντίον σου, εσυ μείνε με Τον Χριστό, και δέξου να χάσεις τα πάντα, και εσυ ο ένας θα νικήσεις.

Τον Χριστό μην δώσεις για τίποτα.

~ Δημήτρης Ρόδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this