Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Εμπιστοσύνη και ελπίδα στον Θεό ~ Ψαλμός Γ΄. 3

Εμπιστοσύνη και ελπίδα στον Θεό

Ο 3ος Ψαλμός – Ψαλμός Γ΄. 3

2 Κύριε, πόσο πολύ επλήθυναν οι εχθροί μου που με θλίβουν! Πολλοί έχουν επαναστατήσει εναντίον μου. 3 Πολλοί λένε για μένα: «Δεν υπάρχει γι’ αυτόν σωτηρία από τον Θεό του». 4 Εσύ όμως, Κύριε, είσαι βοηθός μου• εσύ θα με δοξάσης (πάλι) και θα υψώσης το κεφάλι μου.

5 (Πολλές φορές στο παρελθόν) επικαλέσθηκα με δυνατή φωνή τον Κύριο και με άκουσε από το άγιο όρος του. 

6 Κι εγώ, (έχοντας αυτό υπ’ όψιν), κοιμήθηκα ήσυχος (στις δύσκολες αυτές περιστάσεις) και σηκώθηκα (το πρωί) βέβαιος ότι ο Κύριος θα με βοηθήση. 7 Δεν θα φοβηθώ από τις μυριάδες του λαού που μ’ έχουν κυκλώσει από παντού και επιτίθενται όλοι μαζί εναντίον μου. 

8 Σήκω, Κύριε, σώσε με, Θεέ μου. Εσύ θα πατάξης όλους αυτούς, που χωρίς καμιά αιτία με εχθρεύονται, και θα συντρίψης τα δόντια των αμαρτωλών (που σαν άγρια θηρία ζητούν να με κατασπαράξουν). 9 Από τον Κύριο (θα έλθη) η σωτηρία μου• και στον λαό σου (Κύριε), (σ’ αυτούς που πιστεύουν σ’ εσένα και σε σέβονται), θα έλθη η ευλογία σου.

Ο 3ος Ψαλμός 

''Κύριε, τί επληθύνθησαν οι θλίβοντες με; πολλοί επανίστανται επ΄ εμέ. Πολλοί λέγουσι τη ψυχή μου• ουκ έστι σωτηρία αυτώ εν τω Θεώ αυτού. Συ δε, Κύριε, αντιλήπτωρ μου εί, δόξα μου και υψών την κεφαλήν μου. Φωνή μου προς Κύριον εκέκραξα και επήκουσε μου εξ όρους αγίου αυτού. Εγώ εκοιμήθην και ύπνωσα• εξηγέρθην, ότι Κύριος αντιλήψεται μου. Ού φοβηθήσομαι από μυριάδων λαού των κύκλω συνεπιτιθεμένων μοι. Ανάστα, Κύριε, σώσον με ο Θεός μου• ότι συ επάταξας πάντας τους εχθραίνοντας μοι ματαίως, οδόντας αμαρτωλών συνέτριψας. Του Κυρίου η σωτηρία και επί τον λαόν σου η ευλογία σου.''

Ερμηνευτική επεξήγησις: Όρος άγιο είναι το όρος Σιών, στο οποίο βρισκόταν η σκηνή του μαρτυρίου και η κιβωτός της διαθήκης και ήταν για τους Ισραηλίτες το άγιο κατοικητήριο του Θεού.
Από το βιβλίο: Πρωτοπρεσβ. Κωνσταντίνου Παπαγιάννη, 
ΑΝΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΨΑΛΜΩΝ. 
Εκδόσεις «Το Περιβόλι της Παναγίας», Θεσσαλονίκη 2013, σελ. 20.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this