Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Να μην είσαι πλάνη! ~ Μακαριστός π. Γεώργιος Γιαννακόπουλος †

 
Να μην είσαι πλάνη! 

~ Μακαριστός π. Γεώργιος Γιαννακόπουλος
(19/3/2021)

Είχε μια καλοκάγαθη καρδιά και μια τεράστια αγκαλιά για όλους... αυτή η καρδιά ήταν που τον πρόδωσε ξαφνικά το πρωινό της Παρασκευής, σκορπίζοντας την θλίψη σε ενα μεγάλο μέρος του ποιμνίου των Πατρών.

Θα πω μια φράση που έλεγε συχνά ο π. Γεώργιος και ήταν ''σλόγκαν'' για ολο το εκκλησιαστικό τιμ της Αγίας Τριάδος Πατρών, ιερείς-ψαλτάδες-και λαϊκούς της ενορίας που γεννήθηκα και μεγάλωσα, και αξιώθηκα να διακονήσω και ως νεοκόρος, σε καθημερινή βάση μαζί με τον πολυαγαπημένο μας παπα-Γιώργη. 

''Ρε πλάνες! Μην είστε πλάνες ρε! Γεμίσαμε πλάνες! Γελάς καλό μου παιδί; Είναι ούλοι πλάνες παιδάκι μου καλό, δεν βλέπεις τι γίνεται; Ρε πλάνη! Παπάδες και Δεσποτάδες...''

''Δεν κολάει παιδάκι μου τίποτα μέσα στο ναό, ούτε μεταδίδει ''μικρόβια'' η Θεία Κοινωνία. Η Θεία Κοινωνία είναι Ζωή, είναι ο Ίδιος ο Χριστός...''

Αυτό με μια έκφραση αγάπης, και ενός πολύ λεπτού παραπόνου... 

''Να μην είσαι πλάνη'' έλεγε ο παπα Γιώργης, και σε αυτές τις δύσκολες εποχές για την Εκκλησία, στάθηκε Άξιος και πανάξιος συνεχιστής της ακραιφνούς Ορθοδόξου παραδόσεως, χωρίς κανένα φόβο, και καμία πλάνη. 

Παρόλη την βεβαρημένη απο ετών υγεία του, δεν σταμάτησε ποτέ αυτό που τον κάλεσε ο Θεός να επιτελεί. Και αν, αν μια στίς χίλιες, να έφυγε όπως εικάζουν στοχαστές απο την ασθένεια της εποχής μας... 

Τότε πρέπει και αρμόζει τιμή Νεομάρτυρος. 

Διότι: ''Πίστη είναι να πεθάνει κανείς για το Χριστό και για χάρη της εντολής Του, πιστεύοντας ότι ο θάνατος αυτός θα του γίνει πρόξενος Ζωής·'' ~ Άγιος Συμεών ο νέος Θεολόγος 

Υ.Γ. Μας έλεγε ο π. Δημήτριος, οτι του είχε μείνει αξέχαστη μια φορά, που πήγε μαζί με τον παπα - Γιώργη σε ενα σπίτι ασθενούς που είχαν ζητήσει ευχέλαιο. Βρήκαν τον ασθενή να αγκομαχά για το πρόβλημα που είχε στο πόδι του....

Όταν ο παπα - Γιώργης τελείωσε την ανάγνωση των ευχών, ο ασθενής άρχισε να φωνάζει... ''το πόδι μου! Το πόδι μου! Δεν με πονάει άλλο πια!''..  Πέταξε την πατερίτσα που είχε επάνω στο κρεβάτι του, σηκώθηκε,  άρχισε να περπατάει πέρα-δώθε και να φωνάζει:"To πόδι μου! Το πόδι μου! Είναι καλά!'' ...

Καλό παράδεισο πατέρα μου καλέ, την ευχή σου να έχουμε! 
Να εύχεσαι και για με τον άσωτο, μέσα απο τον παράδεισο... 





Συγγραφή κειμένου Δημήτρης Ρόδης

1 σχόλιο:

  1. Eυαγγελιον Iωαννου , έκτο χωριο25 Μαρ 2021, 9:30:00 μ.μ.

    ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ὁ π ι σ τ ε ύ ω ν εἰς ἐ μ ὲ ἔχει ζ ω ὴ ν α ἰ ώ ν ι ο ν . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος τῆς ζ ω ῆ ς . οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον · o ὗ τ ό ς ἐ σ τ ι ν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων , ἵνα τις ἐξ α ὐ τ ο ῦ φάγῃ καὶ μ ὴ ἀποθάνῃ . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος ὁ ζ ῶ ν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς · ἐ ά ν τις φάγῃ ἐκ τ ο ύ τ ο υ τοῦ ἄρτου , ζ ή σ ε τ α ι εἰς τὸν α ἰ ῶ ν α . καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω , ἡ σ ά ρ ξ μ ο υ ἐ σ τ ι ν , ἣν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζ ω ῆ ς . εμάχοντο οὖν πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντας · πῶς δύναται ο ὗ τ ο ς ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν ; εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς · ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ἐ ὰ ν μ ὴ φάγητε τὴ σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα , ο ὐ κ ἔχετε ζ ω ὴ ν ἐν ἑαυτοῖς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζ ω ὴ ν αἰώνιον , καὶ ἐ γ ὼ ἀ ν α σ τ ή σ ω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ . ἡ γὰρ σ ά ρ ξ μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι β ρ ῶ σ ι ς , καὶ τὸ αἷμά μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι π ό σ ι ς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐ μ ο ὶ μ έ ν ε ι , κἀγὼ ἐν αὐτῷ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this