Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

''Κάθε μεγάλη γιορτή ο παπάς με διώχνει απο την Εκκλησία...''

12 Ιουλίου ~ Οσίου Παΐσίου του Αγιορείτου

Κάθε μεγάλη γιορτή Αγίου, ο παπάς με ''διώχνει'' απο την Εκκλησία...

Μάλλον φταίει η αντίθεση που κάνει η σιωπή του, με τη φωνή και τον βιο του τιμώμενου Αγίου,

όπως σήμερα του πολύ αγαπημένου γέροντα  Οσίου Παΐσίου του Αγιορείτου... 

Δεν σιώπησαν οι Άγιοι (μονολογώ) παπά μου...

Υστερα έρχεται ο Άγιος γέροντας και με βάζει πάλι μέσα... 

Και ο παπάς συγχωρά εμένα για τις ασωτίες μου, και εγω εκείνον για την αδυναμία του. 

Ύστερα πάλι μαλώνουμε, πότε του γκρινιάζω... ''Για δεν μιλάς μωρέ παπά; Δεν βλέπεις τι γίνεται;'' Να... κάτσε να στα πεί ο Άγιος: 

''Αν ή Εκκλησία δεν μιλάει, για να μην έρθει σε ρήξη με το κράτος, αν οι μητροπολίτες δεν μιλούν, για να τά έχουν καλά με όλους, γιατί τους βοηθάνε στα ιδρύματα κ.λπ., οι Αγιορείτες πάλι αν δεν μιλούν, για να μην τους κόψουν τα επιδόματα τότε ποιος θα μιλήσει;'' (Γέροντας Παΐσιος ~ Λόγοι Β')

- Ναι! Εσένα περιμέναμε μου απαντά ο παπάς..! Δεν ξέρουμε εμείς τι λένε οι Άγιοι! 

- Ξέρεις αλλά δεν τα λές! Ανταπαντώ και δώστου νάχει...

Φταίμε όλοι όμως...  Φταίμε και οι δυο μας που δεν γίναμε και μείς Άγιοι παπά μου.

Δεν πειράζει, θα προσπαθήσουμε πάλι αύριο... 

Έτσι, αλληλοπεριχωρητικά, βαδίζουμε με τον παπά της εκκλησίας.

___________________________________________________

Υ.Γ. Καμιά φορά, βρίσκεται κάποιος άλλος παπάς, να μου πει κατάμουρτα τούτη την αληθεια, και τότε δεν εχω τι να απαντήσω...

''Εμείς φταίμε, δεν αντιδρούμε σε τίποτε, οι Άγιοι αντιδρούσαν, εμείς είμαστε υπνωτισμένοι, ποιός θέλει να γίνει σήμερα Άγιος; Να πεθάνει για Τον Χριστό; Κανείς...'' ~ Επίσκοπος Κερνίτσης Χρύσανθος σε κύρηγμα επι την εορτή του Αγίου Ιωάννου Θεολόγου, στο ομώνυμο παρεκκλήσιο της Επισκοπής Πατρών.

Συγγραφή κειμένου, Δημήτρης Ρόδης για Πνεύματος κοινωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this