Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

Σημασία έχει πως μας παρέδωσε ο Χριστός, και πως βίωσαν την Αλήθεια Του οι Άγιοι.


Απευθυνόμενος ο Χριστός προς τον ευρύ κύκλο των 70 μαθητών του: "Όποιος ακούει εσάς, ακούει εμένα. Όποιος απορρίπτει εσάς, απορρίπτει εμένα. Κι όποιος απορρίπτει εμένα, απορρίπτει Αυτόν που μ' έστειλε.." (Λουκ.10.13).

To πρόβλημα στήν σύγχρονη Εκκλησία το έχει κατονομάσει ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος. Υπάρχουν λειψές εμπειρίες της χάριτος, άγνοια της ορθής λειτουργίας της νοεράς ενέργειας στήν καρδιά, απουσία βιώσεως της Πεντηκοστής, ελλάμψεων του Ακτίστου Φωτός.

Ως εκ τούτου, αντί για Αγιοπνευματική ομοφωνία, υπάρχει η πολυφωνία του στοχασμού. ''Εγω το βλέπω έτσι το θέμα...'' Σημασία έχει πως το παρέδωσε ο Χριστός και πως βίωσαν την Αλήθεια Του οι Άγιοι. Ως σύγχρονη Εκκλησία θαλασσοδέρνουμε στο ''τι θα πεί ο κόσμος...'' Μας λείπει η ταπείνωση να πούμε ''Οτι πείς Εσυ Χριστέ μου..''. Ο Θεός να φωτίζει ολούθε. Εύχεστε.
 ___________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this